0
Огноо2024-11-11
Суурь бүтэц хооронд дамжин өнгөрөх ачааны хэмжээ тохиролцох зөвлөгөөн болж, ачаа тээврийн хэмжээ, тулгамдаж буй асуудлаар харилцан тохиролцож зөвшилжээ. Уг зөвлөгөөнийг “Галт тэрэгний хөдөлгөөн зохицуулалтын нэгдсэн төв” УТҮГ зохион байгуулж, “Улаанбаатар төмөр зам” ХНН хамтран зохион байгуулсан юм. Уг зөвлөгөөнд “Монголын төмөр зам” ТӨХК-ийн Ерөнхий инженер Т.Батзориг тэргүүтэй төлөөлөгчид оролцлоо.
Зөвлөгөөнөөр УБТЗ-ын суурь бүтцээр дамжин өнгөрүүлэх ачааны хэмжээ хүчин чадлаасаа 20 хувиар хэтэрч, 13000 вагон тээвэрт оролцож байгаа болон урд хилийн гарцын тоог нэмэх тухай ярилцлаа. Төмөр замын суурь бүтэц эзэмшигч, тээвэрлэгч нарын төлөөлөл оролцсон тус зөвлөгөөнөөр төмөр замын байгууллагууд дараах ачааг тээвэрлэхээр тохиролцлоо.
Монголын төмөр зам” ТӨХК-ийн Төмөртэй-Ерөө өртөөнөөс Эрээн өртөө хүртэл экспортын төмрийн хүдэр 800 мянга, Цагаан хаалга -Ерөө өртөө -Эрээн чиглэлд экспортын төмрийн хүдэр 3500 мянга, Хандгайт -Сайншанд -Хонгорын - овоо чиглэлд орон нутгийн ачаа төмрийн хүдэр 200 мянган тонн буюу нийт “МТЗ” ТӨХК, “МТЛ” ХХК, “УБТЗ” ХНН -ийн суурь бүтцээр 4500 мянган тонн ачаа тээвэрлэнэ.
Тавантолгой-Зүүнбаян-Толгойт , Баян чиглэлд орон нутгийн мидлинг 800 мянга, Сайншанд-Тавантолгой чиглэлд импортын ачаа болох нефтийн бүтээгдэхүүн 120.3 мянга, аюултай ачаа 118.2 мянга, бусад орон нутгийн ачаа 232 мянган тонныг тээвэрлэнэ. Ингэснээр импортын ачаа 258.5 мянга, орон нутгийн ачаа 1032.0 мянган тонн болж байгаа бөгөөд эдгээр ачааны 1290.5 мянган тонныг нь “ТТЗ” ХХК, “МТЗ” ТӨХК, , “УБТЗ” ХНН -ийн суурь бүтцээр дамжуулах юм.
УБТЗ ХНН-ийн суурь бүтцээр дамжуулан 2025 онд тэгш, сондгой чиглэлд 5.8 сая тонн ачааг, мөн бусад суурь бүтцээр 10 сая 332 мянган тонн ачаа тээвэрлэхээр тохиролцсон байна. Түүнчлэн, зөвлөгөөнөөр дамжин өнгөрөх тээвэрлэлтийг зохион байгуулах галт тэрэгний хөдөлгөөн ачаа тээврийн ажлын зохион байгуулалт, хөдлөх бүрэлдэхүүн, зүтгүүрийн ашиглалт, тариф төлбөр тооцоо, бусад асуудлыг хэлэлцэн протоколд тусгаж, суурь бүтэц эзэмшигч нарын төлөөлөгчдийн ахлагч нар гарын үсэг зуржээ.
Хуваалцах:
К-Смарт авто замын цахим удирдлагын төсөл амжилттай хэрэгжиж байна
12 цагийн дараа
Сэтгүүлч Б.Хонгорзул
БНХАУ-ын Засгийн газрын 2025-2026 оны хичээлийн жилийн тэтгэлэг зарлагдлаа
10 цагийн дараа
Сэтгүүлч Л.Хонгорзул
"Богд ууланд тунель гаргахад ₮5 их наяд тусгасан гэдэг шиг худлаа юм байхгүй"
9 цагийн дараа
Сэтгүүлч Л.Хонгорзул
УБЕГ-ын дарга Д.Дэлгэрсайханыг ажлаас нь чөлөөлжээ
9 цагийн дараа
Сэтгүүлч Н.Уянга
УБЕГ-ын дарга Д.Дэлгэрсайханыг ажлаас нь чөлөөлжээ
9 цагийн дараа
Сэтгүүлч Н.Уянга
Голуудын мөсний зузаан ОЖД-аас 5-15 см нимгэн байна
7 цагийн дараа
Сэтгүүлч Л.Хонгорзул
Өвөр Монголд 19 дэх удаагийн цас, мөсний баяр үргэлжилж байна
7 цагийн дараа
Сэтгүүлч Л.Хонгорзул
Английн зохиолч Саманта Харви “Тойрог зам” романаараа Букерийн шагнал хүртлээ
7 цагийн дараа
Сэтгүүлч А.Сайханбаяр
Өнөөдөр Гавьяат тамирчин Ц.Раднаагийн түүхээс сэдэвлэсэн баримтат кино гарна
7 цагийн дараа
Сэтгүүлч Л.Хонгорзул
Дүнжингаравын осолд хоёр хүнийг яллагдагчаар татан шалгаж байна
6 цагийн дараа
Сэтгүүлч Б.Хонгорзул
Хүчтэй шуурганы улмаас амбаарын дээвэр хууларч, гэр дээр унажээ
6 цагийн дараа
Сэтгүүлч Н.Уянга
Буйлны үрэвслийг эмчлүүлээгүйгээс тулгуур эдийн үрэвсэлт өвчин болдог
5 цагийн дараа
Сэтгүүлч Л.Хонгорзул
Нийслэлийн төвийн зургаан дүүрэгт 11 орчим газар авто замуудыг зөвшөөрөлгүй сэтэлжээ
5 цагийн дараа
Сэтгүүлч Л.Хонгорзул
ЗАСГИЙН ГАЗАР: Гашуунсухайт-Ганцмод хил дамнасан холболтын төмөр замын төслийн талаар хэлэлцэж байна
4 цагийн дараа
Сэтгүүлч Б.Хонгорзул
Л.Энхнасан: СЭМҮТ хэвийн үйл ажиллагаагаа явуулахад хэцүү болсон байна
4 цагийн дараа
Сэтгүүлч Н.Уянга
DOBU хөтөч: Засгийн газрыг огцрохыг шаардаж, жагсаал зохион байгуулах талаар мэдээлнэ
4 цагийн дараа
Сэтгүүлч Л.Хонгорзул
ЦАГ АГААР: Маргаашаас ихэнх нутгаар хүйтэрнэ
4 цагийн дараа
Сэтгүүлч Л.Хонгорзул
ХӨНДӨХ СЭДЭВ: Унтаж буй Монгол
2 цагийн дараа
Сэтгүүлч Б.Хонгорзул
ЦАГ АГААР: Маргаашаас ихэнх нутгаар хүйтэрнэ
4 цагийн дараа
ХӨНДӨХ СЭДЭВ: Унтаж буй Монгол
2 цагийн дараа
Анхаар! Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууныг баримтална уу.
Одоогоор сэтгэгдэл бүртгэгдээгүй байна.